BusyBusy

Jag har saker att göra hela tiden känns det som. Ett tag, då jag bara låg hemma och tittade på sex and the city dagarna i ända hade jag hur mycket tid som helst. Men nu när allt verkligen har kommit gång på allvar, träning, kör, dans, skola, vänner, pojken, projekt och allt jag ska hålla på med så räcker tiden inte till alls!

Idag slutade jag tidigt så gick in till komunhuset för att diskutera balen med dem. Tänker nämligen ta tag i treornas bal och göra den till världens vackraste! Pratade om studentfesten och om uthyrning av Strandbaden. Bokat för studentfesten den 4:e nu!

Sen hem till Stefan med hans klasskambrater för att filma en del till deras projektarbete, riktigt kul, Stefan ska dock aldrig satsa på skådespelar karriär! Sedna hem för att hinna med ett kopp te och mitt dagliga dubbelrån för att sedan åka med mamma och pappa till invigningen av City Gross i Trelleborg. Riktigt fräscht faktiskt, vi bjöds på buffé, glögg, kaffe och tårta och storhandlade! Riktigt Mys!

Nu blir det lite nudlar innan jag fortsätter med pluggandet!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Paula

Vadå så det var du som bokade strandbaden?:) så det är du som är miss ansvarig:)? naaajs

2008-11-19 @ 22:44:29
URL: http://lillafrokenjag.blogg.se/
Postat av: jojo

bra initiativ med balen och studenten där gry!

du verkar vara lika upptagen som jag. Fast hade kunnat välja bort allt plugg:(

Lycka till med arbetet! puss jonte

2008-11-19 @ 23:00:20
Postat av: stefan

well.. ja va faktiskt rätt duktig emellanåt, hade bara svårt att koppla vad jag skulle säga :P

2008-11-20 @ 16:56:00
Postat av: Cec

YEAH bokad strandbaden låter sjukt najs=)

2008-11-20 @ 17:10:51
Postat av: Sjukfanny

WE LOVE CITYGROSS! TRELLEBORGSGLAMOUR

2008-11-27 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback