200 Dagars!

Igår var det 200 dagar, eller rättare sagt 199 dagar kvar till studenten! Känns helt sjukt, tiden bara flyger iväg! Festen var på Sheakespear i Höllviken och alla var där, kändes det som i alla fall! Det kändes helt konstigt att känna i stort sett varenda människa på klubben men det var riktigt kul att festa med alla man inte brukar umgås med.

Först var det förfest hos Julia med tjejgänget och Charlie! Peppmusik, någon drink och tjejsnack. Lovely. Vid 10 tiden gick vi in på Sheakespear och där var stämningen på Topp! Det togs bilder för årsboken och Malin sprang runt med en filmkamera och frågade en massa frågor, vet dock inte vad det var till för? Någon som vet?

Ett par tjejer kom fram till mig, skrek och tjoade och pratade med mig som om vi känt varandra i evigheter och jag hade ingen aning om vem människorna var. Lite läskigt faktiskt! Stefan drack glittrig cider och jag var väldigt faschinerad över att en flytade vätska kunde glittra så inbjudande! Några par bildades det allt under kvällen och vissa kom till och med med på film! 


  

Min outfit under kvällen


Ebba och Jag


Sötaste bilden på Johanna, Ebba och Carro


Carlie och Mathilda


Stefan och den faschinerande glittriga drickan


Kommentarer
Postat av: jojo

Haha undra om man hamnade på den jäkla filmen då. Troligtvis..

Fina bilder btw<3

2008-11-18 @ 23:32:15
Postat av: Matilda

Vilken dödande blick haha...gulligt av dig att lägga upp bild på mig =()

2008-11-20 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback