Vad har hänt idag?

Klockan ringde åtta i morse och då var det bara att kliva upp och direkt in i duschen för att vakna! Efter frukost och sminkning bar det iväg in till Malmö för min stora intervju! Jag blev nämligen intervjuad av en Au Pair organisation om att vara Au Pair i U.S.A. nästa höst! Intervjun var på engelska och det var jag jätte nervös för! Men varför då egentligen? Jag kan prata bra engelska och intervjun gick såklart jätte bra! Nu ska jag bara göra en rikitg ansökan som familjerna i U.S.A. sedan kan titta på! Spännande! Wish me luck!

Philip anslöt vid tolv och sedan gick vi på stan. Jätte Mysigt! Vi hittade både jeans på rean och jag hittade även en översnygg topp på Vero Moda, där jag faktiskt aldrig ens brukar gå in! Visar bilder på plaggen sedan för nu är det middag!
Spenatröra med kyckling och pasta. MUMS!

Här kommer världens godaste spenatröra:
Hackad spenat
Creame Fraiche
Grönsaksbuljong
Italiens salladskrydda

Värm spenaten på spisen så den tinar, tillsätt de andra ingredienserna och blanda och värm! Kan avnjutas med fullkornspasta och parmesan!



Min Älskling på Waynes, mitt nya favorit café tack vara deras kaffelatte med vitchoklad!


Såhär såg jag ut idag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback