Träning

Jaja, nu är jag väl ganska nöjd, men headern är inte klar och lite småpill är kvar, men det får vänta!
Var och tränade innan med Johanna, Julia och Paula. Bodycombat! Det är självförsvar, eller hur man nu ska förklara det. Riktigt jobbigt och kul! Hade på mig mina nya träningskläder som jag fick av mamma i julklapp och jag kände mig riktigt snygg! Det kändes som jag var stammis på Formtoppen och brukade träna där i mina snygga tränngskläder varje dag liksom.! Jag tror att det är ganska viktigt att du känner dig duktig och riktigt laddad innan ett träningspass!

Nu ska jag ladda inför något annat som händer i morgon. Men det får ni höra om då!



Kommentarer
Postat av: Monta

Fan va du e söt!!!

2008-12-28 @ 20:44:24
Postat av: Stefan

jävlar vad snyggt sminkad du är här :D

2008-12-29 @ 16:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback