The City

Alla som känner mig vet att jag följde The Hills och älskade serien! Att få åka till LA för en stund och få en inblick i ett oerhört glamoröst liv är riktigt roligt! Säsong fyra av The Hills är nu slut och vad jag har förstått kommer det inte kommer fler, men jag är inte säker. Nu har iaf en ny serie startat, The City. Men Wihtney från The Hills som nu flyttat till New York för att jobba för ett stort modeföretag.

Har precis legat och tittat på de två första avsnitten av serien och var faktiskt inte riktigt om det är värt att följa, visst Whitney verkar jätte gullig och så men hela serien verkar lite konstlad och överdriven. Men jag kan inte förkasta det efter två avsnitt, får väl se iaf tre till! Jag kan ju alltid följa serien bara för att få se de olika outfitesen som Withney har, Underbar stil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback