Skolavslutning!

Idag har jag varit i full gång hela dagen! Har knappt hunnit vara hemma och därför haft noll tid till att blogga!
Idag var det skolavslutning, min sista skolavslutning, känns tragiskt men samtidigt spännande. Undra vad jag gör om exakt ett år, då jag varje år haft skolavslutning? Jag har alltid fyllt år på skolavslutningen och detta är första gången min födelsedag infaller efter jag slutat skolan. Känns jätte skumt att gå i kyrkan och säga hejdå till alla vänner utan att gå hem till något kalas eller liknande. Men vad gör väl det? I morgon smäller det! 

Sytt klart min kjol som jag ska ha i morgon! Spännande, ni får se mig när jag är stylad och fixad i morgon innan festen! Längtar galet mycket!  


Klass SP3C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback