Sista skolveckan

Sjungningen på Ängavallen igår gick jätte bra! Fast känns alltid lite pinsamt att sjunga ungefär 30 centimeter från någons öra! Julbordet var underbart, som alltid, och det var riktigt julig stämning! En gamal kompis, Fredrik, var där och åt. Det var jätte kul att träffa honom igen, han har varit i lumpen och så men nu är han hemma och med i Highschool Muscial här i Malmö!

Annars idag har det varit en helt vanlig tisdag, var på väldigt bra humör när jag åkte till skolan idag! Det grusades dock ganska snabbt av en utskällning till klassen från vår lärare. Men min stora fest närmar sig med stormsteg så mitt humör är ändå på topp! 4 dagar kvar till festen och 5 till min 18 års dag! Längtar riktigt mycket!

Veckans planer är: julklappsshopping med Lotta på torsdag, inhandling av mat och annat till festen och julavslutning på fredag och sen FEST! Ah, galet!

Nu ska jag laga en tidigt middag innan jag åker till formtoppen för ett hårt träningspass i Bodyattack!



Såhär såg jag ut igår på julbords sjungningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback