Mys med pojkvännen ikväll!

Idag har jag frusit häcken av mig! Riktigt kallt och regnigt! Men som tur är ska snart Philip komma hit så jag kan få pussa på honom lite och så har jag ätit världens godaste middag! Rökt lax med blomkål och broccoli gratäng, Mums!
Annars har dagen varit riktigt händelselös faktiskt, riktigt dryg och tråkig! Jag förstår inte ett piss av min Matte C, jag har en ansökan att ta i tu med, körkort att ta och ångest inför nyår, BLÄ! Måste hitta en snygg nyårsklänning i stan i morgon, så jag får glänsa lite iallafall!

Nu ska jag se på julkalendern och öppna lucka två i min chokladkalender, Juljulstrålandejul!


Kommentarer
Postat av: Ebba Bobbo Waldhauer

broccoli gratäng <3 mohaha jag har redan hittat nyårsklänning :D

2008-12-02 @ 21:46:02
Postat av: Ebba Bobbo Waldhauer

broccoli gratäng! Mohaha, jag har redan hittat en nyårsklänning, avundsjuk nu?;)

2008-12-02 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback