Luciatåg i Håslöv!

Vilken underbart mysig dag det har varit idag! I morse åkte mamma, jag och Fru Husberg in till Malmö, gick på en konstutställning och inhandlade julklappar! Lovely. Sedan var det snabbt hem, slänga i sig lite mat och iväg till Håslövskyrka där luciafirandet skulle äga rum!

Vi var en 30-40 personer i luciatåget i år, tjejer OCH killar! Det är så vackert med alla levande ljus, stämningen och musiken! Riktigt julstämning. Första framträdandet gick väl sådär, men sista var riktigt vacker som alltid! Lucian sjöng underbart vackert och klart, riktigt duktig var hon! Efter sista framträdandet åkte jag hem med mamma, pappa och Fru Husberg. Vi delade en Pizza och diskuterade min födelsedag, som är om EN VECKA (och en dag). SNARTSNART 18! Festen ska bli stor och jag längar så sjukt mycket till nästa lördag!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se en film.!


Nästan hela luciatåget


Jag och Petra


Kommentarer
Postat av: Stefan

hoppas fan ni tog äckligt många bilder !! :D

"Festen ska bli stor och jag LÄNGARlängar(-längtar ska det vara) så sjukt mycket till nästa lördag!"

jag sollade bland alla som sjöng och hitta dig direkt, du va duktig.

2008-12-14 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback