Julklappsshopping!

Gått på stan med min bästa vän, köpt julklappar, snackat och fikat. Kan det blir bättre? Skulle inte tro det. Lotta fick köpt nästan alla sina julklappar och jag har bara tre kvar. Vi traskade runt Malmö och gick gågatan upp och ner. Trippen avslutades med en fikastund med en stor kopp kaffe, fairtraidemärkt såklart, och en kula Ben and Jerry´s glass! Lovely!

Väl hemma blev det tidiga födelsedags presenter då min moster kom förbi och gav mig precis vad jag önskat mig! Ett silvrigt hårband och pilgrim örhängen! Fick även fina bestick från min mormors tid och sånt tycker jag är gulligt!
Det är fest hos Johanna ikväll men moster gick sent och bussarna går jätte dåligt! Blir väl en hemmakväll för mig, menmen. Snart smäller det!



Den Bästa under vår fikastund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback