En sväng på stan

Idag blev två av mina tre lektioner inställda vilket resulterade i att jag åkte med Katinka i till stan och hon, jag och Julia tog en fika på Espressohouse. Mycket mysigt! Jag gick sedan och inköpte Philips första julklapp, eller egentligen är det två saker men han ska få dom i samma paket! Älskar att köpa julklappar! Blir så glad när jag ser reaktionen när personen öppnar ett paket jag vet att den har önskat sig!

Såg en man som såg ut som Jultomten. Han satt och matade fåglarna på Gustav Adolfstorg och han log med hela ansiktet. Jag började också le, och jag log stort och brett! Som glädje sprids lätt! Jag tror nog det var jultomten också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback