Dagen då jag blir stor!

Idag är dagen jag väntat på och längtat efter Så länge! Nu är den äntligen här!

Den började med att jag och Philip åkte in till stan för att jag skulle bli sminkad på Face. Det blev riktigt bra och jag kände mig jätte fin! Min mamma och pappa anslöt vid halv sex och då gick alla fyra till Gozzip för att jag skulle få beställa min första drink. En Cosmopolitan, precis som i Sex and the city! Vi satt i baren ett tag och gick sedan till Mando och åt middag, riktigt gott! Sedan hem och öppna de sista presenterna och såklart uppdatera bloggen!



Min sminkning, fint va?


Jag med min Cosmopolitan på Gozzip


Mina presenter av Philip. Ett par skor, skinnhandskar, schal och tavla!


Några av presenterna jag fick av mina vänner, TACK!





Kommentarer
Postat av: Fanny sjuk

SJUKT FINA SKOR AV FILIP! Heja pojkvänner! (ibland...)

2009-01-21 @ 20:22:04
Postat av: Ebba

HEJA SMINKNINGEN!

2009-01-21 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback