2 års dag med Philip!

Idag är det den 10:e december och för exakt två års sedan blev jag och Philip tillsammans! Det är riktigt länge, men det känns inte alls som om det har gått två år! På vår första dejt satt vi hemma hos honom och skulle kolla O.C. och äta glass. Men Philip blev hungrig så han satt och åt mackaroner och vi såg kanske ett avsnitt innan han kysste mig! Trots att han sagt att han inte kysser tjejer på första dejten. Riktigt mysigt var det iallafall, han spelade gitarr för mig och jag föll pladask. Finns inget jag faller lättare för än musiker! Efter någon vecka var vi ett par och har varit det utan uppehåll sedan den 10 december 2006!



Jag och Philip i Göteborg sommaren 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback